30 Nov 2018

Synttärit Pariisissa ♡

Hyvää marraskuun viimeistä päivää! Uskomatonta, että huomenna on jo joulukuu. Mulla on vähän sellainen fiilis, että päivittelen ajan nopeaa kulumista jokaisessa mun postauksessa, mutta tämä blogi on elävä todiste siitä, miten nopeasti aika kuluu. Oon yrittänyt opetella nauttimaan hetkestä ja lopettamaan tulevan odottelun. Päivät muuttuvat viikoiksi, viikot kuukausiksi ja kuukaudet vuosiksi niin nopeasti. Siitä huolimatta en malta odottaa, että oltaisiin jo muutaman viikon päässä viettämässä joululomaa. Mulla on ollut viime blogipostauksen jälkeen niin paljon deadlineja, että en muista olleeni ikinä näin kiireinen koulun kanssa. 

Mulla oli nyt aikaa käydä läpi Pariisin kuvia – kello on siis yksi yöllä tätä lausetta kirjoittaessani ja olisi varmaan parasta olla nukkumassa – ja nämä kuvat tuo paljon ihania muistoja. Sää oli hyvin marraskuinen ja sateinen, mutta sain viettää synttärit parhaassa seurassa maailman kauneimmassa kaupungissa. En olisi voinut toivoa muuta… paitsi ehkä muutaman hyvän asukuvan, sillä olin kaikissa vähän ryvettyneen näköinen. :DD




Upea viikonloppu, vaikka matkan jälkeen oli aika ryytynyt olo ja melkein kaikki meistä sai tuliaisiksi jonkun flunssan. Ei mitään uutta siis. :D Koko viikonlopun kohokohta oli Disneyland, josta aion tehdä oman postauksen. Ihastuin siihen niin, että oli aika masentavaa palata arkeen. Nyt kuitenkin menen nukkumaan, että jaksan huomenna kirjoittaa kandia!


No comments:

Post a Comment