14 Jan 2018

Dreamboard 2018 ♡

Law of attractionthe belief that by focusing on positive or negative thoughts people can bring positive or negative experiences into their life. The belief is based on the idea that people and their thoughts are both made from "pure energy", and that through the process of "like energy attracting like energy" a person can improve their own health, wealth and personal relationships. (wikipedia)

Käsite law of attraction eli vetovoiman laki oli mulle tuntematon, kunnes mun eräs kaveri innostui siitä ja kertoi saavuttaneensa toivomiaan asioita. Se oli musta hienoa, mutta unohdin jutun aika nopeasti, kunnes viime viikolla katsoin tämän Amber Schollin videon. Videossa Amber kertoo tekevänsä vuosittain moodboardeja, johon hän laittaa asioita, joita haluaa sinä vuonna saavuttaa. Vetovoiman laki kuulostaa vähän hömpötykseltä, mutta päätin antaa sille mahdollisuuden. Ajattelin, että voin ihan hyvin kokeilla sitä, koska se pohjautuu positiiviseen ajatteluun ja omiin unelmiin uskomiseen. Itseensä ja unelmiinsa uskomisessa ei voi olla mitään huonoa. Esittelen siis seuraavaksi mun tämän vuoden unelmat.

The term 'law of attraction' was unknown for me, until one of my friends got into it and explained it to me. She had gotten the things she wanted, which was great, but I forgot the term quite soon. However, last week I watched this video by Amber Scholl, where she talks about her yearly moodboards that are based on this law of attraction. It might seem a little silly, but I thought I could try it. There's no harm in positive thinking and believing in your dreams. Therefore, this post will be my moodboard for this year.



Teini-iässä ja lapsuudessa mulla oli muutama maa, jossa halusin yli kaiken käydä: Korea ja Japani. Nyt kun olen käynyt niissä, haluaisin seuraavaksi nähdä Yhdysvallat, ja kaikkein mieluiten New Yorkin. Sen lisäksi olisi kiva käydä jossain muuallakin matkalla, ehkäpä jossain toisessa mulle uudessa maassa tai esimerkiksi Lontoossa? Sen lisäksi tänä vuonna haaveilen jostain tosi kivasta työpaikasta. Joko hyvästä harjoittelupaikasta koulua varten, tai mukavasta osa-aikatyöstä, johon olisi kiva jäädä vähän pidemmäksikin aikaa. Laitoin jo yhteen unelmapaikkaani työhakemuksen, joten pidetään sormet ristissä!

I've always wanted to visit South-Korea and Japan, but now that I've visited them, I'd like to see USA next, most preferably New York. Some other country would be nice too, for instance Great Britain. In addition, I'm dreaming of a nice job. I already sent an application to one position, so let's hope for the best!

 

Ah, tää kohta on niin klisee, mut kaikkihan haluaa olla paras versio itsestään. Toivon kuitenkin, että tänä vuonna jaksaisin tunnollisesti urheilla ja syödä terveellisesti, että kiinteytyisin vähän. Laihduttaminen on aina työlästä, kuten myös koulu. Haluisin tänä vuonna päästä kunnolla koulussa eteenpäin. Viime keväänä tein paljon kursseja, ja musta tuntui vaikealta keskittyä mihinkään. Viime syksynä tein vähän vähemmän kuin pitäisi, ja mun tuloksetkin oli parempia. Yritän tänä vuonna löytää jonkun tasapainon noiden kahden välillä.

This is such a cliche, but let's be real: everyone wants to be the best version of themselves. I'm such a foodie, so this one's really difficult for me, but I'd like to slim down a little. It takes a lot of work, just like school. Speaking of school, I hope that this year I can do my best in school and finish with my thesis. Last year I did some extra courses and it felt like I couldn't concentrate in any course. In autumn I did a little less courses, and my results were better. I want to try to find some balance between these two this year.



Loppujen lopuksi toivon vaan, että tänä vuonna olisin onnellinen ja tyytyväinen itseeni. Haluun tehdä tänä vuonna asioita, joista pidän: tanssia uusia koreografioita, blogata kivoista jutuista ja nähdä kavereita. Oon huomannut, että joskus hyvät asiat vaativat omalle epämukavuusalueelleen menemistä, joten aion tehdä just sen. Muuten, aloitin tän postauksen kirjottamisen jo vähän aikaa sitten, ja yks mun toiveista tälle vuodelle ehti jo toteutua. Aika hauskaa, ehkä vetovoiman laki on oikeasti totta. Pääsette varmasti lukemaan tästä toiveesta myöhemmin!

I just want to be happy and satisfied with myself this year. I want to do things I like: dance new dances, blog about nice things and see my friends. I've noticed, that sometimes you need to go to your discomfort zone for your happiness, so that's what I'm going to do. By the way, I started writing this post already some time ago, and one of my wishes for this year came true. Maybe the law of attraction is really true? You will get to read about this wish later on my blog!


No comments:

Post a Comment